Sunday, August 25, 2013

bir gün tekrar görebilir miyim o mekanları?

2013 yılında ayrıldım hayatımın önemli bir dönüm noktası olan Rusya Federasyonu'nda ki Tuva Cumhuriyeti'nden. Bugün vkontakte sayfasında gezineyim dedim şöyle bir. Ben oradayken 9.sınıfta okuyan öğrencilerimi gördüm. Her biri büyümüş, evlenmiş, çoluk çocuğa karışmış, iş-güç sahibi olmuş. Hepsini çok özlemişim. ama bugün izlediğim Kelebeğin Rüyası filminde de geçtiği gibi unutmak imkansız ama hatırlamıyorum her zaman. normal aslında hatırlamamak ta. "faydalı ne yaptım, ne işe yaradı benim oradaki varlığım?" sorularına kendi adıma müspet cevap veremiyorum. şimdi değil ama bir 10 sene sonra oraları tekrar görmeyi çook isterim.. tabii kalbim buna dayanır mı bilmiyorum. Yaklaşık bir ay önce bir rüya gördüm. Sakha Cumhuriyeti'ne geri dönmüşüm müdür yardımcısı olarak. Aleksandra Maksimovna müdüre hanımımız. bana bir masa gösterdi. Muharrem Bey'in odası aynen duruyor, sekreterin orası da.. Tabii 1996-2001 yılları arasında 5 sene bulunduğum yer çoktaaan değişmiştir ama bana hiç değişmedi gibi geldi rüyamda.. tuhaf bir duygu kapladıydı içimi ama bir hoş olmuştum. nasip olur mu bir daha gitmek kendi adıma bilmiyorum ama kaderimiz ne ise onu yaşayacağız.

No comments: